Merchandising

Merchandising

Bez obzira da li ste na početku prodajnog puta ili vam trebaju samo određena rešenja za već definisanu prodajnu strategiju, Brand Care tim nudi širok spektar usluga na polju prodaje i angažovanja iskusnog i pouzdanog prodajnog tima koji vam može pomoći u efektivnom pozicioniranju na različitim prodajnim mestima koja će podstaći potrošače da izaberu vaš proizvod.

Cilj koji mi postavljamo kroz merchandising aktivnosti su da svako prodajno mesto ima planirane proizvode, na najboljem mestu i u punom asortimanu.
Svakodnevno 30 merchandisera je u prodavnicama, prosečno posećujući preko 900 prodajnih mesta, pokrivajući na taj način celu teritoruju naše zemlje, posedujući naprednu tehnologiju uz pomoć koje prikuplja dnevne podatake o prodajnom mestu.
Naše bogato maloprodajno iskustvo omogućava nam da sarađujemo sa našim klijentima u dizajniranju prilagođenih maloprodajnih rešenja koja ispunjavaju jedinstvene potrebe njihovog poslovanja.

Aktivnosti koje naši mercahndiseri izvršavaju:

Merchandising
Glavni zadaci prilikom ulaska u objekat su:

Pregled stanja zaliha u magacinu i dopuna primarnih i sekundarnih pozicija

Postavljanje proizvoda prema FIFO I FEFO metodama

Postavka regularnih/akcijskih cena

Pregled kratkih rokova, i cekiranje OOS svih artikla koji su ulistani

Direktna i sugestivna prodaja kroz slanje trebovanja

Implementacija planograma

Kroz implementaciju planograma, usklađujemo položaj i broj artikla sa načinom kupovine i potrošačkim navikama. Cilj implementacije je da kao rezultat bude poboljšana prodaja i istovremeno pruži optimalan nivo zaliha vaših proizvoda.
Koliko je značajno imati pravilan i implementiran planogram, govori i podatak da moe da se smanji OOS u proseku za čak 23%.

Glavni zadaci prilikom implementacije planograma:

Organizovanje i raspored proizvoda prema maloprodajnom planogramu, uveravajući se da je polica čista i uredna

Proizvode iz magacina postavlja na prodajni prostor, vodeći računa da su police pune

Po potrebi postavljanje/uklanjanje POS materijala

Postavka regularnih/akcijskih cena

Fotografisanje nakon završenog posla

Postavka POS materijala

POS materijal presudno utiče na ponašanje kupaca ako je postavljen na pravo mesto i ako na atraktivan način skrene pažnju na određeni proizvod i usmeri ga sa konkurencije na vas. Brand Care tim pruža celokupno rešenje od ideje, proizvodnje, distribucije do skladištenja materijala. A uz pomoć našeg eksternog tima dizajnera, svaki POS materijal biće dijazniran po vašim željama.

Akticnosti koje prate postavku POS materijala:

Primljen zahtev od klijenta za postavku POS materijala

Dizajn, proizvodnja i čuvanje materijala u našem magacinu

Pravljenje plana i postavka POS materijala

Fotografisanje i slanje izveštaja nakon završenog posla

Zasto je bitan Merchandising:

  • Korišćenje merchandisinga u prodajnim aktivnostima procenjuje se da je moguće ostvariti konstantno povećanje prodaje od 20-75%, u zavisnosti od vrste robe.
  • Na odluke o prodaji na prodajnom mestu u velikoj meri utiče odgovarajuće postavljanje, izlaganje i prezentacija proizvoda na samoj polici, s toga je bitno imati rešenja za pozicioniranje ističući njihovu konkurentsku prednost.
  • Više od polovine izgubljenih dana prodaje dolazi od 2% OOS-a koji traju više od 10 dana. Data statistika pokazuje uticaj na vašu prodaju i lojalnost kupca prema vašem brendu. Brendovi koji ostavljaju svoja mesta nedopunjena duže vreme rizikuju da izgube udeo polica i naštete kako svojoj reputaciji kod prodavaca tako i kod svog potrošača.