Upotpunjujući međusobna znanja u segmentu prodaje i ukrštajući dugogodišnje iskustvo na strani klijenta i na strani retail-a, kompanija Brand Care može da se pohvali timom koji se uvek zalaže za klijenta i brendove:

Marko Purković
Osnivač & direktor
Akademsko obrazovanje iz oblasti ekonomije i menadžmenta vrlo brzo nakon završenog fakulteta upotpunjuje sa iskustvom u samom biznisu. Bio je deo uspešnih timova u kompanijama iz oblasti IT-ja, telekomunikacija, ali i prodajnih organizacija gde stiče vredno iskustvo za svoj dalji razvoj.
Otvara svoju firmu za distribuciju robe široke potrošnje u Bosni i Hercegovini i zajedno sa principalima razvija brendove na tom tržištu i pospešuje prodaju sa svojim klijentima.
Paralelno radi na svom usavršavanju, posećuje specijalizovane sajmove i konferencije, kako bi klijentima, ali i svom timu preneo novitete koji dižu nivo usluga i pružio najbolje alate za rad.
Razvijen biznis prepušta partnerima, i vraća se u Srbiju gde sa jasnom vizijom i velikim iskustvom osniva Brand Care kompaniju. Okuplja kolege iz industrije, upotpunjuje lično iskustvo sa njihovim, i zajedno sa svojim ljudima staje na raspolaganje klijentima, u kancelariji ali i na terenu.
Marko o liderstvu:
“Pravi lider treba da ima viziju, mora da bude kreativan, mora da zna gde vidi svoj tim i svoje poslovanje u narednih pet godina. Mora da zna da napravi put do cilja i treba da to prenese svom timu kroz pozitivnu energiju, znanje i entuzijazam. Jedno je imati ideju i držati je za sebe, a drugo je sprovesti sve to u delo sa svojim timom. To je najveća satisfakcija”.

Milan Petrović
Operativni direktor za Srbiju
Iskustvo u prodaji gradi od samog početka svoje karijere. Poslovne studije mu daju odlične osnove da na samom terenu bolje razume krajnji cilj, ali i upotpuni svoj nastup u pregovorima.
Bio je deo prodajnih timova velikih internacionalnih kompanija, ali se najviše profiliše u industriji robe široke potrošnje i trade sektoru koji postaje skoro najvažnija karika u prodaji. Kao “category manager” jednog od najvećih retailera na ovim prostorima, dosta je upoznao i tu drugu stranu prodaje.
U Brand Care kompaniji vodi prodajni tim i lako razume kolege i može dosta da im pomogne upravo sa svojim iskustvom kako u retail-u tako i u samim kompanijama.
Milan o liderstvu:
“Kako biste klijentu dali maksimum, morate razumeti sam proces kretanja proizvoda od nastanka pa sve do krajnjeg kupca – koji su to izazovi u samoj kompaniji, prodavnicama, i ljudi na terenu. Dodatno, morate biti na terenu i pratiti tržište, pomagati svojim ljudima i davati im jasne smernice zašto je važno određenu stvar uraditi. Prodaja je laka, kada vaš krajnji kupac ima isped sebe onaj proizvod koji želi da kupi!”.

Snežana Terzić
Menadžer za komunikaciju sa principalima
Nakon 15 godina iskustva u ovoj oblasti, Snežana počinje da vodi tim ljudi na terenu i da svojim znanjem i iskustvom edukuje i unapređuje kvalitet rada naših kolega kao i samog poslovanja.

Milenko Sladoje
Field Force Manager
Nakon petnaest godina rada u oblasti marketinga i prodaje i završenih akademskih studija menadžmenta i trgovine, ovo je delatnost koja našeg kolegu Milenka zaokuplja i inspiriše. FMCG industrija se konstantno razvija i traži, ali i nudi nesagledive mogućnosti.
Rad u internacionalnim kompanijama u kojima je radio prethodnih godina, obuke, sajmovi i konferencije omogućile su mu da proširi znanje iz ovih delatnosti, ali i da upozna različite strategije i organizacije.
Mnogo je izazova, ali i rešenja, poenta je izabrati pravo. Klijenti/kupci su uvek u pravu, a mi moramo na terenu uraditi sve što je do nas da ih ne razočaramo.
Samo kvalitetan i zadovoljan tim donosi najbolje rezultate, a to je nesumljivo tim Brand Care.
Pravi tim – lider može da se pohvali da je izgradio tim koji zadovoljava potrebe kompanije i tržišta čak i onda kada ode iz kompanije, a ista skoro i da ne oseti njegov odlazak. To je lider koji je gradio tim, a ne svoju poziciju i mit o sopstvenoj nezamenjivosti.

Biljana Stojadinović
Regionalni menadžer JUGOZAPAD
Naša koleginica Biljana Stojadinović, pre nego što se pridružila Brand Care timu iskustvo je sticala na administrativnim poslovima u raznim branšama. Iako je bila vezana za kancelariju, svako radno mesto joj je donosilo rad sa ljudima i njihovo koordinisanje.
„Ono što me je pre svega u firmi fasciniralo i potvrdilo moju zamisao da ne treba da idem dalje, jeste ljudski odnos prema zaposlenima. Brand Care mi je dao slobodu i krila da uzmem onoliko koliko sam spremna. Ja slobodu nisam zloupotrebila, a svoje znanje sam unapređivala i zajedno sa firmom rasla.“
U Aprilu 2021.godine postaje supervizor zapadne regije sa timom od 6 ljudi i skoro 20 gradova i 17 principala u regiji.
„Brand Care doživljavam kao svoj dom, osećam se kao član jedne velike porodice za koju se nadam da će brzo rasti i da ću uspeti da doprinesem bar malo, napretku naše firme.
Moj moto i ono čime se vodim je to da su naši zaposleni jednaki. Ja kao supervizor ne izdvajam sebe iznad njih. Trudim se da im se posvetim, njihove probleme rešim i da im pomognem da se i oni osećaju jednako prijatno kao što se i ja osećam u Brand Care. Sa svojim timom imam blisku konekciju, drugarske odnose i trudim se da im budem oslonac u svakom segmentu.
Moj životni moto je da čovek gde god da ode i šta god da radi sa sobom nosi ono što je do tada bio i do tada radio. To što nosi sa sobom to je ono što taj čovek i jeste. Ja se trudim da iza sebe ostavim ljude koji će na pomen mog imena imati osmeh na licu, tada ću smatrati da sam uspela, kao čovek.“

Aleksandra Petrović
Regionalni menadžer BEOGRAD
Aleksandra se našem timu pridružila početkom 2022. godine.
Obzirom da je ceo svoj život posvetila sportu i da je njen životni moto „Nikad nema predaje, svi za jednog jedan za sve“, iskoristila je svoju sposobnost timskog igrača da se oproba u novoj delatnosti, postavila je sebi još jedan izazov i još jednu mogućnost za napredovanje u profesionalnom smislu.
Aleksandra je ubrzo svojim sposobnostima i zalaganjem zavrednela mesto regionalnog menađžera na terenu Beograda.
Njen tim danas broji preko 30 zaposlenih, raduje je dolazak
novih klijenata kao i novih kolega koji joj pomažu da svoj uspeh održi i unapredi.

Branko Gašić
Regionalni menadžer SEVER
Svoju karijeru u kompaniji Brand Care Branko započinje kao merchandajzer na terenu, gde pokazuje izuzetan nivo odgovornosti i visprenosti. Sada, nakon godinu dana rada samostalno vodi tim severa i usavršava veštine svojih kolega.

Miloš Aleksić
Supervizor za region CENTRALNA I JUŽNA SRBIJA
Već 8 godina prisutan na poljima retail-a domaćih i multinacionalnih kompanija naš kolega Miloš Aleksić je na početku karijere gradio iskustvo kao refeeler-a i merchandiser-a. Kasnije iskustvo je stekao u unapređenju prodaje brojnih brendova na našem tržištu što poslednje dve godine koristi u radu kao član Brand Care kompanije.
Prepoznavši njegove kvalitete, poslovno i radno iskustvo, ubrzo je imenovan za supervizora jugoistočne regije.
Trenutno samostalno vodi tim od 10 ljudi, gde svi zajedno jednom sinergijom daju svojim principalima sve što im je potrebno, kako bi njihovi proizvodi u svakom trenutku bili dostupni na policama krajnjem potrošaču.
Ono što bi poručio svojim kolegama stane u sledeći citat:
„Savesno radite svoj posao, ne samo ono što treba da radite i ništa više, već malo više od toga, jer to malo više što podarite, to malo više što se potrudite ima veću vrednost od sveg ostalog. „

Vera Stojanović
Supervizor za region BEOGRAD
Nakon završetka rudarsko-geološkog fakulteta, Vera je svoju karijeru započela u sasvim drugačijoj oblasti – u našem Brand Care timu kao merchandiser.
Nakon samo godinu dana, Vera se svojom upornošću, posvećenošću i odgovornim pristupom svakom zadatku izborila za mesto supervizora. Zahvaljujući svojim nadređenima koji su joj nesebično podelili svoje znanje i iskustvo, Vera sada ima priliku da isto to znanje prenosi na nove kolege na terenu.
Vera se ističe svojim motoom – „Tim nije grupa ljudi koja radi zajedno, to je grupa ljudi koji veruju jedni drugima.“

Nikola Veljković
Supervizor za region SEVER
Nikola se pridružio našem malom, ali perspektivnom timu u Vojvodini kao terenski merchandiser tokom 2020. godine. Od tog trenutka, Nikola je neumorno radio na svom usavršavanju i trudio se da raste zajedno sa našom kompanijom.
Danas, Nikola je jedan od najdragocenijih članova našeg tima i ponosni smo na sve što je postigao. Njegova predanost i strast prema poslu inspirišu nas svakog dana.