Mlekara Šabac ima tradiciju proizvodnje mlečnih proizvoda dugu 90 godina. Jedna je od vodećih mlekara u Srbiji, ali i najveći izvoznik mlečnih proizvoda, u kojima uživaju potrošači širom sveta – od Rusije preko Evrope, do Amerike.

Fokus proizvodnje Mlekare Šabac usmeren je na mlečne proizvode bez konzervansa i aditiva, baziranim na prirodnim sastojcima, što garantuje vrhunski kvalitet i bogatstvo ukusa u svakom proizvodu. Pored neprestanih inovacija i unapređenja proizvodnih procesa, primene IFS i drugih najviših standarda kvaliteta i bezbednosti hrane, Mlekara Šabac veliku pažnju posvećuju i radu sa partnerima.

Više od 700 lokalnih dobavljača sirovog mleka bira Mlekaru Šabac za svog strateškog partnera jer pruža garantovan, stabilan otkup sirovina, čime doprinosi razvoju njihovog poslovanja, ali i unapređuje lokalnu ekonomiju. Mlekara Šabac je mesto gde zadovoljni zaposleni stvaraju pouzdana partnerstva i voljene proizvode kao što su Sirko, A la Kajmak, Mediteraneo, Mladi sir ili Šabački jogurt, na kojima odrastaju generacije.

Ove godine kompanija je uspostavila strateško partnerstvo sa timom Brand Care-a, sa kojim će nastaviti da brine o svojim mlečnim proizvodima na policama marketa u Srbiji. Stručan i obučen tim Brand Care-a svakodnevno obilazi maloprodajne objekte širom Srbije u kojima redovno obavlja sledeće procese:
- Sređivanje redovnih pozicija na policama i frižiderima
- Sređivanje sekundarnih pozicija
- Postavka POS materijala
- Kontrola zaliha u marketu
- Pregled kratkih rokova
- Pregleda redovnih i akcijskih cena
- Alarmiranje nepravilnosti u objektima
- Primena planograma
- Trebovanje i sugestivno trebovanje
Saradnja Brand Care-a i Mlekare Šabac treba da dovede do još većeg zadovoljstva potrošača, jer će im u svakom momentu biti dostupni omiljeni proizvodi. Takođe, ova saradnja pruža Mlekari Šabac i bolji uvid u aktuelnosti sa terena, kako o navikama potrošača, tako i o promenama u prodajnim objektima. Na taj način Mlekari Šabac omogućavamo jaču kontrolu njihovog brenda i konstantan kvalitet u održavanju pozicija na policama. Kroz svakodnevno izveštavanje putem naprednog softvera Mlekara ima uvid u aktuelnu situaciju. Benefit zajedničkog projekta ogleda se u većem fokusu na druge segmente i procese prodaje, kao što su pregovaranje sa kupcima i implementacija dogovorene strategije, dok Brand Care preuzima svu odgovornost za rad na terenu.
Statistika: Broj maloprodajnih objekata 97 , broj obilazaka na mesečnom nivou 802, broj obučenih ljudi na terenu 50