Mlekara Šabac & Brand Care

Mlekara Šabac & Brand Care

Mlekara Šabac posvećeno čuva tradiciju, smelo uvodi inovacije i sa ponosom pravi jedinstvene ukuse koji spajaju različitosti. Poštujući potrošače, jedni druge, različitosti, partnerstva koja se grade i tako već 90 godina, jer Mlekara Šabac u izmenjenim oblicima postoji još od 1931. godine.

Ова слика има празан alt атрибут; име њене датотеке је 1605629922534.jpg

Jedna od vodećih mlekara na tržištu Srbije, ali istovremeno i domaća mlekara koja je najveći izvoznik mlečnih proizvoda, sa čak 70% izvoza svoje ukupne proizvodnje i danas je prisutna na policama od Rusije preko Evrope do Amerike.

Ова слика има празан alt атрибут; име њене датотеке је 1594119777841.jpg

Više od 700 lokalnih proizvođača mleka zna zašto bira Mlekaru Šabac za svog strateškog partnera – garantovan stabilan otkup sirovina, tako da oni mogu dalje da razvijaju sopstveno poslovanje. Više od 75% sirovog mleka koje otkupi Mlekara Šabac odgovara kriterijumima EU i Carinske unije. Sirovo mleko tako visokog kvaliteta neophodno je za proizvodnju kvalitetnih proizvoda namenjenih domaćem tržištu, ali i izvozu. Godišnje se preradi 50 miliona litara mleka i plasira preko 20.000 tona gotovih mlečnih proizvoda, u najmodernijoj ambalaži, sa najsavremenijim tehnološkim postupcima i opremom.

Mlekara Šabac je mesto gde zadovoljni zaposleni stvaraju pouzdana partnerstva i voljene proizvode za ceo svet.

Mlekara Šabac u 2021 odlučuje da brigu o svojim proizvodima na policma marketa prepusti timu Brand Cara. Stručan i obučen tim svakodnevno obilazi maloprodajne objekte širom Srbije u kojima redovno obavlja sledeće procese:

  • Sredjivanje redovnih pozicija na policama i frižiderima
  • Sredjivanje sekundarnih pozcija
  • Postavka POS materijala
  • Kotnrola zaliha u marektu
  • Pregled kartkih rokova
  • Pregleda redovnih i akciskih cena
  • Alarmiranje nepravilansoti u objektima
  • Primena planograma
  • Trebovanje i sugestivno trebovanje

Saradnja sa Brand Care omogućila je Mlekari Šabac bolji uvid u stanje i realizaciju sa svojim kupcima, jaču kontroliu svog brenda i konstantan kvalitet u održavanju sojih pozicija na policama. Kroz svakodnevo izveštavnja putem naprednog suftvera Mlekara Šabac ima uvid u situaciju na terenu.

Benefit zajedničkog projekta jeste veći fokus na drugim segmetnima i procesima prodje kao što su pregovarnje sa kupcima i implemetacija dogovrene strategije sa kupcima dok Brnad Care preuzima svu odgovornost za rad na terenu. Mlekara Šabac se ne bavi godišnjim odmorima, bolovanjima, odkazima i obukama. Ovi segmeti poslovanja padaju na Brand Care.

Statiskia: Broj maloprodajnih objekata 97 , broj obilazaka na mesečnom nivou 802, broj ljudi na terenu 50

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.