Živimo u svetu gde je brzina važnija nego ikad. Menadžment konsultantske firma McKinsey & Company, rekao je „potreba za brzinom nikada nije bila veća“. Preduzeća imaju mnogo razloga za brzo kretanje i dostizanje velikih prekretnica od kojih su najčešća:
-Brzo reagovanje na promene u radu zbog pandemije
-Donošenje novog proizvoda na tržištu
-Pokretanje novog brenda ili marketinške kampanje
U svim ovim scenarijima, vreme je od suštinskog značaja, jer često se mogu javiti svi ovi procesi odjednom. Održavanje svakog elementa i svake kampanje na pravom putu i brzo reagovanje na neočekivano su ključevi za prodaju i marketinški uspeh. Biti jedan korak ispred konkurenta može rezultirati ogromnom prednošću.
Odličan marketing i roba nisu dovoljni
Poznavanje vašeg ciljnog tržišta i razvijanje kreativnih pristupa da biste došli do njih je samo prvi korak u proizvodnji pobedničke kampanje. Ali da bi potrošač bio u mogućnosti da vaš proizvod stavi u njegovu korpu, on mora biti izložen na pravilan način sa označenom odgovorajućom cenom.
Tim Brand Care merchandisera svakodnevno naše klijente čini vidljivim u maloprodajnim lancima i pomaže im da njihovi proizvodi nađu put do krajneg potrošača.
U tom domenu, kompanije nikada ne bi trebalo da žrtvuju kvalitet i cenu vršenja merchandising aktivnosti, kao i da prilikom izbora pronalaženja partneta fokus bude na onima sa širokim i dubokim iskustvom, koji mogu brzo da se kreću i izbegnu grešku i dodatne troškove.
Planiranje i komunikacija su od suštinskog značaja
Dok ste na početku sa svojom marketinškom kampanjom, rano angažovanje odgovarajućeg partnera za pravilno izlaganje robe(merchandising provajderom), pomoći će vam da uštdeite sebi novac, vreme, a za to vreme gradiće se timski duh koji će kasnije biti od velike važnosti. Svaki deo ovog velikog pazla svoj deo posla mora obavljati na najvišem nivou kako bi dosli do našeg krajnjeg cilja a to je prodaja.
Ono što naš tim razlikuje jeste otvorena i iskrena komunikacija koju imamo sa našim klijentima od samog početka našeg poslovanja. Imajući pristup našoj online platformi daje im mogućnost da sve prate uživo, da znaju u svakom trenutku kako izgledaju njihove police, dodatne pozicije i marketinški materijal.
Logistika mora biti precizno podešena
Stručnost u skladištenju, logistici i upravljanju zalihama je takođe od suštinskog značaja i može da napravi ogromnu razliku u prebijanju datuma i uštedi novca. Najmodernija automatizacija vam takođe omogućava da prikažete podatke u realnom vremenu o svakom elementu kampanje i brzo reagujete kada je zaliha na izmaku.
Ali imati pravi tim na terenu koji svakodnevno brine o Vašem stanju u magacinu, proverava rokove proizvoda i o tome Vas blagovremeno obaveštava kroz redovne i specijalne izveštaje je od kritičnog značaja za brzo kretanje kroz maloprodajne sisteme.
Brand Care tim čine profesionalci koji dele vaš osećaj hitnosti i brzo i smireno reaguju na izazove ili promene pravca, oni su agilni, kreativni i vešti u suočavanju sa neočekivanim.
Brzina će biti još važnija u godinama koje su pred nama
Dok na tržištu imamo preduzeća koja nastoje da se takmiče sa konkurentima samo na internetu, stvaranje živahnog, stalno promenljivog i relevantnog iskustva kupovine postaje još kritičnije na prodajnom mestu. Uz to, potrošači u stlanom očekivanju da se iskustvo u prodavnici preslika u odnosu na ono što su videli na svojim velikim ili malim ekranima.
Rad sa profesionalcima koji dosledno mogu da ispune i pobede rokove može dovesti do jače prodaje, manje grešaka i veće kontrole nad podacima i analitikom.