Kompanija Dijamant AD najveći je proizvođač jestivih ulja i vodeći proizvođač margarina, biljnih masti, majoneza i delikatesnih proizvoda na bazi majoneza u Srbiji. Osim proizvoda za široku potrošnju, Dijamant proizvodi i sirovine za druge prehrambene industrije, pre svega za konditorsku industriju i pekarstvo..
Dijamant je moderna kompanija, u kojoj se poštuju svi principi savremenog poslovanja, sa posebnim akcentom na potrebe potrošača. Zadovoljenje želja i potreba potrošača, proizvodnja zdrave hrane, u skladu sa najstrožijim svetskim standardima u prehrambenoj industriji, i stalne inovacije u različitim kategorijama proizvoda osnovni su ciljevi kompanije. Prateći savremene trendove, Dijamant proizvodi i plasira na tržište nove proizvode sa smanjenim sadržajem masnoće. Izuzetnim kvalitetom svojih proizvoda koje odlikuje ukus omiljen kod brojnih generacija potrošača, kao i savremena ambalaža, Dijamant uspešno odgovara svim zahtevima tržišta.
Kompanija Dijamant poverila je svoje proizvode Brand Care timu koji će voditi računa o njima i pobrinuti se da svaki proizvod bude izložen prema definisanim planogramima. Na ovaj način kompanija Dijamant obezbedila je konstantan fokus na svojim proizvodima, i mogućnost da put do potrošača bude sigurniji i lakši.
Svaki merchandiser ima definisane korake posete:
- Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
- Odabir brenda
- Pregled planograma
- Pregled redovnih i sekundarnih pozicija
- Popis artikla i cena koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
- Fotografisanje pozicja (pre)
- Odlazak u magacin
- Pregled kratkih rokova
- Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
- Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
- Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
- Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
- Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
- Čekiranje cena na policama (redovnih i akcijskih)
- Prijava nemogućnosti primene planograma
- Prijava nemogućnosti postavljanja cena
- Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
- Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
- Postavka POS materijala (opciono)
- Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja
Dijamant na dnevnom nivou dobija izveštaj koji mu pruža uvid u aktivnosti našeg tima na terenu a kroz otvornu i iskrenu komunikaciju izazovi koji se na putu stvore, brzo i efikasno se reše.
Radujemo se našoj budućoj saradnji sa kompanijom Dijamant I nadamo se da ćemo još dugo sarađivati na lep način kao i do sada.