Outsourcing tim za bolji fokus

Outsourcing tim za bolji fokus

Kompanija Dijamant AD najveći je proizvođač jestivih ulja i vodeći proizvođač margarina, biljnih masti, majoneza i delikatesnih proizvoda na bazi majoneza u Srbiji. Osim proizvoda za široku potrošnju, Dijamant proizvodi i sirovine za druge prehrambene industrije, pre svega za konditorsku industriju i pekarstvo..

Dijamant je moderna kompanija, u kojoj se poštuju svi principi savremenog poslovanja, sa posebnim akcentom na potrebe potrošača. Zadovoljenje želja i potreba potrošača, proizvodnja zdrave hrane, u skladu sa najstrožijim svetskim standardima u prehrambenoj industriji, i stalne inovacije u različitim kategorijama proizvoda osnovni su ciljevi kompanije. Prateći savremene trendove, Dijamant proizvodi i plasira na tržište nove proizvode sa smanjenim sadržajem masnoće. Izuzetnim kvalitetom svojih proizvoda koje odlikuje ukus omiljen kod brojnih generacija potrošača, kao i savremena ambalaža, Dijamant uspešno odgovara svim zahtevima tržišta.

Kompanija Dijamant poverila je svoje proizvode Brand Care timu koji će  voditi računa o njima i pobrinuti se da svaki proizvod bude izložen prema definisanim planogramima. Na ovaj način kompanija Dijamant obezbedila je konstantan fokus na svojim proizvodima, i mogućnost da put do potrošača bude sigurniji i lakši.

Svaki merchandiser ima definisane korake posete:

  1. Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
  2. Odabir brenda
  3. Pregled planograma
  4. Pregled  redovnih i sekundarnih pozicija
  5. Popis artikla i cena koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
  6. Fotografisanje pozicja (pre)
  7. Odlazak u magacin
  8. Pregled kratkih rokova
  9. Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
  10. Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
  11. Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
  12. Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
  13. Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
  14. Čekiranje cena  na policama (redovnih i akcijskih)
  15. Prijava nemogućnosti primene planograma
  16. Prijava nemogućnosti postavljanja cena
  17. Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
  18. Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
  19. Postavka POS materijala (opciono)
  20. Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja

Dijamant na dnevnom nivou dobija izveštaj koji mu pruža uvid u aktivnosti našeg tima na terenu a kroz otvornu i iskrenu komunikaciju izazovi koji se na putu stvore, brzo i efikasno se reše.

Radujemo se našoj  budućoj saradnji sa kompanijom Dijamant I nadamo se da ćemo još dugo sarađivati na lep način kao i do sada.

 

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.