Ambasadori novog brenda u marketima

Ambasadori novog brenda u marketima

Počeci kompanije Kolln datiraju s kraja 18. veka kada je Hans Hinrich Kolln nabavio malu mlinicu za krupicu na konjski pogon koju je aktivno širio. Tako je snabdevao brodski keks pomorcima koji su napuštali Elmshorn i krenuli ka Grenlandu.

Posle smrti Hansa Hinricha Kollna, posao je vodila njegova supruga sve dok njegov sin nije postao punoletan za uspeh i da bi osnovao današnje industrijsko preduzeće 1820. godine. Od skromnih početaka položio je temelje za generacije koje su to sledile  napornim radom i  komercijalnim veštinama.

Kada je početkom 19. veka industrijalizacija stigla do Nemačke, mogućnosti tehničkog napretka su brzo spoznate i stari mlin na konjski pogon zamenjen je parnom mašinom.

Pored veleprodaje žitaricama, koja je dugo bila ekonomski fokus kompanije, Kolln se u narednim godinama razvio u važnog prerađivača ovsa. Do sada, kompanija kontinuirano ulaže u modernizaciju svojih proizvodnih pogona kako bi iz ovsa izvukla najbolje.

30-ih godina 20. veka kompanija je na tržište lansirala prve ovsene pahuljice u malim pakovanjima za domaćinstvo. Sa „Kolln Delicate Oat Flakes“ u svetloplavom / tamnoplavom pakovanju, registrovanom kao zaštitni znak 1938. godine, Kolln je stvorio jedan od najpopularnijih nemačkih  brendova kao i komapnisku zvezdu vodilju. I, ne najmanje važno, šarene kolekcionarske kartice sa slikama doprinele su tome da Kolln ovsene pahuljice vrlo brzo postanu poznate i popularne.

Nijedna druga žitarica nije toliko vredna kao ovas! Pored Kolln ovsenih pahuljica, ukusnih muslija i tradicionalnih žitarica, danas postoje i specijaliteti od ovsa poput ovsenih pahuljica i rastvorljivih ovsenih pahuljica. Ovseno piće Smelk® čak čini i Kolln ovsene pahuljice pitkim, a barovi Kolln musli nude priliku da uživate u Kolln musliju u pokretu.

 

Keln je do danas ostao porodično preduzeće. Inovacija, kvalitet, raznolikost i odgovornost ostaće nepromenjena osnova za zadovoljavanje ukusa potrošača i za postizanje preduzetničkog uspeha i u budućnosti.

Brand Care Solutions u saradnji sa kompanijom Focus Trade Solutions  koja zastupa Kolln na tržištu Srbije kreću u saradnju na polju field marketinga i podrške na samom terenu i marketima.

Brand Care je usvojio standarde  i vrednosti brenda Kolln i krenu sa implemetacijom istih na policma poznatih retailera u Srbiji kao što su Delhaize, Mercator, Univer, Vero.

Vodjenje računa o brendu na terenu podrazumeva sledeće korake:

  1. Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
  2. Odabir brenda
  3. Pregled planograma
  4. Pregled  redovnih i sekundarnih pozicija
  5. Popis artikla i cena koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
  6. Fotografisanje pozicja (pre)
  7. Odlazak u magacin
  8. Pregled kratkih rokova
  9. Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
  10. Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
  11. Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
  12. Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
  13. Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
  14. Čekiranje cena  na policama (redovnih i akcijskih)
  15. Prijava nemogućnosti primene planograma
  16. Prijava nemogućnosti postavljanja cena
  17. Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
  18. Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
  19. Postavka POS materijala (opciono)
  20. Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja

Na dnvnom nivo dobijaju se izveštaji sa tačnim stanjem u objektima, fotografijama, analizom roka trajanja proizvoda.

Svaki proces na terenu Kolln može da se oslioni na tim Brand Care. Mi smo njihovi ambasodri u marketima

 

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.