Počeci kompanije Kolln datiraju s kraja 18. veka kada je Hans Hinrich Kolln nabavio malu mlinicu za krupicu na konjski pogon koju je aktivno širio. Tako je snabdevao brodski keks pomorcima koji su napuštali Elmshorn i krenuli ka Grenlandu.
Posle smrti Hansa Hinricha Kollna, posao je vodila njegova supruga sve dok njegov sin nije postao punoletan za uspeh i da bi osnovao današnje industrijsko preduzeće 1820. godine. Od skromnih početaka položio je temelje za generacije koje su to sledile napornim radom i komercijalnim veštinama.
Kada je početkom 19. veka industrijalizacija stigla do Nemačke, mogućnosti tehničkog napretka su brzo spoznate i stari mlin na konjski pogon zamenjen je parnom mašinom.
Pored veleprodaje žitaricama, koja je dugo bila ekonomski fokus kompanije, Kolln se u narednim godinama razvio u važnog prerađivača ovsa. Do sada, kompanija kontinuirano ulaže u modernizaciju svojih proizvodnih pogona kako bi iz ovsa izvukla najbolje.
30-ih godina 20. veka kompanija je na tržište lansirala prve ovsene pahuljice u malim pakovanjima za domaćinstvo. Sa „Kolln Delicate Oat Flakes“ u svetloplavom / tamnoplavom pakovanju, registrovanom kao zaštitni znak 1938. godine, Kolln je stvorio jedan od najpopularnijih nemačkih brendova kao i komapnisku zvezdu vodilju. I, ne najmanje važno, šarene kolekcionarske kartice sa slikama doprinele su tome da Kolln ovsene pahuljice vrlo brzo postanu poznate i popularne.
Nijedna druga žitarica nije toliko vredna kao ovas! Pored Kolln ovsenih pahuljica, ukusnih muslija i tradicionalnih žitarica, danas postoje i specijaliteti od ovsa poput ovsenih pahuljica i rastvorljivih ovsenih pahuljica. Ovseno piće Smelk® čak čini i Kolln ovsene pahuljice pitkim, a barovi Kolln musli nude priliku da uživate u Kolln musliju u pokretu.
Keln je do danas ostao porodično preduzeće. Inovacija, kvalitet, raznolikost i odgovornost ostaće nepromenjena osnova za zadovoljavanje ukusa potrošača i za postizanje preduzetničkog uspeha i u budućnosti.
Brand Care Solutions u saradnji sa kompanijom Focus Trade Solutions koja zastupa Kolln na tržištu Srbije kreću u saradnju na polju field marketinga i podrške na samom terenu i marketima.
Brand Care je usvojio standarde i vrednosti brenda Kolln i krenu sa implemetacijom istih na policma poznatih retailera u Srbiji kao što su Delhaize, Mercator, Univer, Vero.
Vodjenje računa o brendu na terenu podrazumeva sledeće korake:
- Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
- Odabir brenda
- Pregled planograma
- Pregled redovnih i sekundarnih pozicija
- Popis artikla i cena koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
- Fotografisanje pozicja (pre)
- Odlazak u magacin
- Pregled kratkih rokova
- Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
- Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
- Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
- Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
- Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
- Čekiranje cena na policama (redovnih i akcijskih)
- Prijava nemogućnosti primene planograma
- Prijava nemogućnosti postavljanja cena
- Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
- Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
- Postavka POS materijala (opciono)
- Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja
Na dnvnom nivo dobijaju se izveštaji sa tačnim stanjem u objektima, fotografijama, analizom roka trajanja proizvoda.
Svaki proces na terenu Kolln može da se oslioni na tim Brand Care. Mi smo njihovi ambasodri u marketima