Basket je porodična firma sa sedištem u Golubincima, u srcu plodne sremske ravnice. Dobra hrana je oduvek bila važan aspekt našeg života i poslovanja. Više od jedne decenije radimo na očuvanju i unapređenju tradicionalne fine pekarske industrije, o čemu svedoče mnogobrojna priznanja.
Uz puno truda stvorili smo jedinstvenu liniju proizvoda različitih oblika, tekstura i ukusa, a sve od integralnog brašna, bez aditiva ni konzervansa, posno.
Verujemo da proizvodnja zdrave hrane mora da stoji na zdravim osnovama. Porodična receptura i tradicionalan način izrade, uz pažljiv odabir visoko kvalitetnih prirodnih sirovina bez dodatka aditiva, naši su najveći saveznici. Pažljivo i sistemski investiramo u razvoj svih sfera poslovanja, sa posebnim akcentom na kulturi kvaliteta proizvodnog procesa, na temeljima HACCP koncepta. Basket proizvodi su izvanredan primer kako novi trendovi u ishrani savremenog čoveka i dobar ukus ne isključuju jedno drugo. Naprotiv, novo doba je naša konstantna inspiracija da stvaramo ukusnu i zdravu hranu kao neiscrpni izvor zadovoljstva. Basket je društveno i privredno odgovorna firma čiji su odnosi su zasnovani na uzajamnom poverenju i poštovanju.
Basket proizvodi su praktični, lako se nose, ne kvare se. Mogu da budu obrok koji obezbeđuje dovoljno energije, i balans ugljenih hidrata, proteina i mikronutrijenata koji može da zameni jedan obrok u toku dana. Idealni su za korišćenje kada je pristup hrani ograničen: u školi, na putovanjima, pre ili posle treninga, na poslu, a naročito sa celodnevnim radnim vremenom. Preporučuju se svim osobama svih uzrasnih grupa.
Basket je rešio da svoje ukusne i zdrave proizvode poveri Brand Care timu koji će voditi računa o njima u maloprodajnim objektima širom Srbije. Basket je na ovaj način uradio outsource komercijlista na terenu i prepustio ovaj segmet posla Brand Care-u. Sada se može više posvetiti procesima proizvodnje i marketing strategiji.
Brand Care preuzima odgovornost svih operacija na terenu od regrutacije ljudi, zapošljavanja, procesa obuke do same egzikucije na terenu. Sve obaveze prema zaposlenima u komercijali preuzima Brand Care (isplate plata, bolovanja, godišnjih odmora). Svaki zastupnik na terenu ima definisane korake posete:
- Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
- Odabir brenda
- Pregled planograma
- Pregled redovnih pozicja
- Pregled sekundarnih pozicija
- Popis artikla koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
- Popis cena koje nedostaju
- Fotografisanje pozicja (pre)
- Odlazak u magacin
- Pregled kratkih rokova
- Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
- Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
- Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
- Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
- Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
- Čekiranje cena na policama (redovnih i akcijskih)
- Prijava nemogućnosti primene planograma
- Prijava nemogućnosti postavljanja cena
- Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
- Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
- Postavka POS materijala (opciono)
- Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja
Basket dobija izveštaj o radu Brand Care tima na dnevnom nivou. Takodje, ima mogućnost online kontrole izlaganja svojih proizvoda u marketima kao i uvid u eventualne propuste koji se trebaju rešiti.
Dobra komunikacija i želja da se izazovi brzo rešavaju dovelo je do dobrih rezultata i zadovoljstva obe kompanije.