Afrodita angažovala eksterni tim u prodaji

Afrodita angažovala eksterni tim u prodaji

Počeci preduzeća sežu u 1970. godinu, kada je Danica Zorin Mijošek, osnivač i direktorka preduzeća krenula putevima preduzetništva.

Sa jasno postavljenim ciljevima u terapiji lečilišta Rogaška Slatina, prestižnom lečilišnom kraju s neiscrpnim izvorima mineralne vode, otvorila je prvi kozmetički salon, koji uspešno radi  i danas. Otvaranje salona značilo je obogaćivanje postojeće banjsko-turističke ponude kraja koji je uglavnom imao goste iz susednih evropskih država. Siromašna ponuda kozmetičkih proizvoda na tržištu, kumovala je izradi prvog proizvoda za negu lica – kreme s kamilicom, koja je predstavljala temelj razvoja kozmetike, ujedinjene pod robnom markom Kozmetika Afrodita.

Robna marka Kozmetika Afrodita…Sve veća potražnja i oduševljenje korisnika podstakli su organizaciju proizvodnje i kasnije otvaranje preduzeća Kozmetika Afrodita d.o.o., koje je razvilo široku paletu proizvoda za negu lica, tela i kose. Uz osnovnu ideju vodilju – ponuditi proizvode pretežno od prirodnih sastojaka konstantnog kvaliteta – robna je marka postala prepoznatljiva, što je imalo velik uticaj na konkurentnost.

Afrodita Kozmetika započinje krajem 2019 saradnju sa Brand Care u oblasti outsource prodaje na teritoriji Srbie. Brand Care tim u svakom obilasku objkta prolazi kroz korake posete:

  1. Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
  2. Odabir brenda
  3. Pregled planograma
  4. Pregled  redovnih pozicja
  5. Pregled sekundarnih pozicija
  6. Popis artikla koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
  7. Popis cena koje nedostaju
  8. Fotografisanje pozicja (pre)
  9. Odlazak u magacin
  10. Pregled kratkih rokova
  11. Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
  12. Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
  13. Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
  14. Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
  15. Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
  16. Čekiranje cena  na policama (redovnih i akcijskih)
  17. Prijava nemogućnosti primene planograma
  18. Prijava nemogućnosti postavljanja cena
  19. Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
  20. Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
  21. Postavka POS materijala (opciono)
  22. Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja

Afrodita Kozmetika  dobija izveštaj o radu Brand Care tima na dnevnom nivou. Takodje,  ima mogućnost online kontrole  izlaganja svojih proizvoda u marketima kao i  uvid u eventualne propuste koji se trebaju rešiti.

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.