Počeci preduzeća sežu u 1970. godinu, kada je Danica Zorin Mijošek, osnivač i direktorka preduzeća krenula putevima preduzetništva.
Sa jasno postavljenim ciljevima u terapiji lečilišta Rogaška Slatina, prestižnom lečilišnom kraju s neiscrpnim izvorima mineralne vode, otvorila je prvi kozmetički salon, koji uspešno radi i danas. Otvaranje salona značilo je obogaćivanje postojeće banjsko-turističke ponude kraja koji je uglavnom imao goste iz susednih evropskih država. Siromašna ponuda kozmetičkih proizvoda na tržištu, kumovala je izradi prvog proizvoda za negu lica – kreme s kamilicom, koja je predstavljala temelj razvoja kozmetike, ujedinjene pod robnom markom Kozmetika Afrodita.
Robna marka Kozmetika Afrodita…Sve veća potražnja i oduševljenje korisnika podstakli su organizaciju proizvodnje i kasnije otvaranje preduzeća Kozmetika Afrodita d.o.o., koje je razvilo široku paletu proizvoda za negu lica, tela i kose. Uz osnovnu ideju vodilju – ponuditi proizvode pretežno od prirodnih sastojaka konstantnog kvaliteta – robna je marka postala prepoznatljiva, što je imalo velik uticaj na konkurentnost.
Afrodita Kozmetika započinje krajem 2019 saradnju sa Brand Care u oblasti outsource prodaje na teritoriji Srbie. Brand Care tim u svakom obilasku objkta prolazi kroz korake posete:
- Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
- Odabir brenda
- Pregled planograma
- Pregled redovnih pozicja
- Pregled sekundarnih pozicija
- Popis artikla koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
- Popis cena koje nedostaju
- Fotografisanje pozicja (pre)
- Odlazak u magacin
- Pregled kratkih rokova
- Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
- Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
- Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
- Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
- Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
- Čekiranje cena na policama (redovnih i akcijskih)
- Prijava nemogućnosti primene planograma
- Prijava nemogućnosti postavljanja cena
- Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
- Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
- Postavka POS materijala (opciono)
- Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja
Afrodita Kozmetika dobija izveštaj o radu Brand Care tima na dnevnom nivou. Takodje, ima mogućnost online kontrole izlaganja svojih proizvoda u marketima kao i uvid u eventualne propuste koji se trebaju rešiti.