Brand  Care ambasador  na terenu brenda Mogyi

Brand Care ambasador na terenu brenda Mogyi

Malo o MOGYI-u
Srž Mogyi-ja je briga, stalna težnja kvalitetu, pažljiv izbor proizvoda, pouzdana kontrola kvaliteta i stalno unapređenje procesa proizvodnje.

MOGYI LTD. JE MAĐARSKA KOMPANIJA SA 100% PRIVATNIM VLASNIŠTVOM
Bavimo se proizvodnjom, preradom, pakovanjem i prodajom različitih vrsta semenki.
Kompanija je osnovana sa 5 zaposlenih 1990-te godine od strane dva brata iz Mađarske sa ciljem pokretanja distribucije proizvoda koji do tada nisu bili prisutni na tržištu Mađarske.
Broj zaposlenih se tokom godina konstantno povećavao i trenutno imamo 800 zaposlanih

”Od polja do potrošača”

Kompanija Mogyi je jedan od najjačih evropskih igrača u kategoriji semenki i kokica. Glavne grupe naših proizvoda su semenke suncokreta (u ljusci i bez ljuske), kokice za mikrotalasnu, semenke bundeve i kikiriki.
Naš sistem proizvodnjeje organizovan je na farmama koje kontroliše Mogyi Ltd., što omogućava konstantan nadzor celokupnog procesa proizvodnje – od farme do prodaje proizvoda.

DOGAĐAJ ODREĐUJE PRAVU GRICKALICU.
Kad god se družimo grickalice se nađu na stolu. To je tradicija, običaj ili navika. Navika je i to što biramo različite grickalice za određene prilike i određen krug prijatelja. Neke grickalice se tako dobro uklapaju uz određena događanja i aktivnosti da se uopšte ne trudimo da ih menjamo.Mi znamo da samo prava grickalica čini događaj kompletnim.
BRAND CARE AMBASADOR NA TERENU BRENDA MOGYI 

Brand Care Tim dobio je zadatak da zatupa Mogyi brnad na tržištu cele Srbije u retail objektima organizovanih sistema kao što su Delhaize, Mercator, DIS, Aroma, Aman, Gomex, Univer, Vero. Tim sa velikim fokusom i maksimlnom posvecenoscu ulazi u preko 500 objekata širom Srbije i direktno brine o brendu na sledeći način:

  1. Slaganje robe na policama redovnim i seknudarnim
  2. Slaganje po FIFO standradu
  3. Odlazak u magacin i popunjavanje polica
  4. Evidencija OOS na policama
  5. Sugestivan prodaja kod poslovođa u marketima
  6. Postavka cena na svim policama za svaki SKU
  7. Evidencija cena redovnih i akciskih
  8. Fotografisanje pozicija pre i posle slaganja
  9. Slanje aktivnosti konkurencije
  10. Postavka POS materijala

 

Mogyi i Bradn Care brzo su uspotavili dobru komunikaciju o svim trade marketinskim aktivnostima u bjektu. Dobra komunikacija i posvećenost brendu dovela je do odličnih rezultata u prodaji kroz veću izlaznost, vidljivost kao i smanjne OOS.

Ova saradnje je pokazatelj da outsourse tim za merchandising i prodaju ukoliko ima fokus i dobro definisan KPI može da obezbedi konstantanu i stabilnu prodaju kao i imdz brenda na samom mestu prodje.

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.