Malo o Alevoj
Na krajnjem severu Vojvodine, u mestu Novi Kneževac nalazi se prehrambena industrija Aleva. Osnovana davne 1947. godine kao Obilić mlin za papriku u narednim decenijama izrasta u modernu fabriku koja se bavi proizvodnjom dehidrisanih proizvoda po sopstvenim recepturama prilagođavajući se tako zahtevima savremenog potrošača za proizvodima koji će mu omogućiti brzu, jednostavnu i sigurnu pripremu ukusnog, kompletnog obroka. Ime Aleva prvi put se pominje 1952. godine kada su se iz Industrije za preradu i mlevenje paprike Horgoš izdvojile i pogonske jedinice Novi Kneževac i Ostojićevo.
Tokom 60-tih godina Aleva u svojim pogonima počinje sa preradom i drugog povrća (luka i paštrnaka) a 70-tih uvodi automatizovano pakovanje paprike i počinje sa proizvodnjom prvih dehidrisanih proizvoda: dodataka jelima sa začinima i povrćem i porodičnih supa. Narednih godina, razvoj tehnologije i dešavanja na tržištu dovode do širenja proizvodnje i asortimana Aleve koji je značajno obogaćen: preradom i pakovanjem kafe, univerzalnim začinom Kulinatom, pudinzima, šlag penama, nastavljena je prerada začinske paprike, dok se sušenje luka i paškanata usavršavalo.
2005. godine Aleva je prošla kroz vlasničku transformaciju i postala deo grupacije Flory trading. Ovo je jedinstveni primer privatizacije u Srbiji gde je od samog početka procesa intenzivno ulagano u razvoj kompanije kroz ljudske resurse, modernizaciju proizvodnih postrojenja i jačanje sopstvenih brendova. Danas je Aleva savremena kompanija u okviru prehrambene industrije, koja proizvodi više od 170 različitih proizvoda, podeljenih u nekoliko kategorija: mlevena začinska paprika, sušeno povrće, univerzalni i namenski dodaci jelima, klasične i instant supe, deserti u prahu (pudinzi, šlag pene i kreme, ledeni deserti), dodaci za pečenje, konzervisanje i desertni dodaci, čajevi, prilozi i prelivi (senf i ren), široka paleta monozačina za svakodnevnu primenu u domaćinstvu, kao i mešavine začina namenjene mesno-prerađivačkoj industriji.
Aleva je poverila svoje brendove field marketing i merchandising provajderu Brend Care i time obezbedila konstatna fokus na svojim proizvodima u preko 200 objekata organizovanih sistema maloprodaje kao što su Delhaize, Mercator, DIS, Metro Cash&Cerry, DM, Lilly, Univer. Brand Care tim vodi računa o svakom artiklu koji se nalazi na policama marketa. Kroz redovnu posetu svakog marketa Brand Care tim ima zadatak da implemetria sledeće :
- standarde izlaganja
- implementacija plangrama na policiama
- vodjenje racuna o rokovima proizvoda
- trebovanje robe i sugestivan prodja
- briga o brendu na polici i u magacinu marketa
- sekundarne pozicije
Sve procese u marketu Brand Care unapredjivač prodje unosi kroz tablet i evidentira. Fotografisanje pre i posle, evidencija OOS, evidencija da li je asortiman ulistan. Signalizacija problema u primeni planograma, postavci POS materijla, nemogućnosti trebovanja, delistiranju odredjenih artikala.
Aleva putem online aplikacije prati rad svih unapredjivača na terenu i pored fotografija iz marekta dobija podatke o stanju asortimana u objektu.