Glavno pitanje sa kojim se trenutno suočavaju dobavljači da li da stvore sopstveni tim, ili da urade outsourcing unapredjivača prodaje. Navešćemo jednu od glavnih prednosti outsourcing usluga.
Karatko i u metu!
Slažete se da samo regrutovanje osoblja nije dovoljno: potrebno je raditi na osoblju. Ljudi treba da budu obučeni, a zatim se njihov rad i usklađenost sa rezultatima kontinuirano prate. Istovremeno, neophodno je rešiti operativne zadatke kao što su računovodstvo, isplata zarada, motivacija, isplata bonusa, praznika, godišnjih odmora, bolovanja itd.
Generalno, kvalitetan rad na selekciji i adaptaciji unapredjivača prodje potrebno je da se uradi od strane izuzetno velikog HR odeljenja ili od strane HR kompanije. Najviše zbog velike rotacije i fluktuacije zaposlenih.
U svakom slučaju, ova količina posla će biti izuzetno opterećujuća za dobavljača. Specijalizovana agencija obavlja poslove selekcije, obuke i kadrovske evidencije zaposlenih brže i bolje.
Brand Care se bavi ne samo pretraživanjem i selekcijom, već i svim potrebnim radom na projektu, uključujući i trening zaposlinih.