Kao kompanija koja se bavi uslužnim merchandisingom dosta smo pričali o tome kako je outsourcing ključan način da se poboljšaju rezultati poslovanja. Posmatrajući poslovnu klimu u današnjem okruženju, usvajanje strateškog poslovnog modela koji uključuje outsourcing je neophodan ako želite da ostanete u trci za profitom, a i ispred konkurenata.
Ako želite da proširite svoj tim bez prekoračenja budžeta, da rasteretite ljude i pojednostavite njihov radni dan, možda je outsourcing baš za vas. Čitajte dalje da biste saznali na koje sve načine možete iskoristiti outsourcing kao konkurentsku prednost za svoju rastuću organizaciju.
Takmičite se sa većim kompanijama
Mnoga mala i srednja preduzeća nemaju potrebna sredstva ili resurse koja će ih odvesti u sledeću fazu svog poslovanja i kada pokušaju da se takmiče na istom terenu kao i veće kompanije, krajnji rezultat može biti porazan.
Outsourcing može pomoći preduzećima koje su u fazi rasta koristeći znanje „velikih“ i tako im dati priliku da dobiju efikasnost i stručnost u kojima uživaju velike kompanije. Ovim potezom se može premostiti jaz i stvoriti konkurentska prednost.
Reinvestirate vreme i novac u stvari koje su važne
Dosta puta smo isticali uštedu novca kao jednu od najvažnijih prednosti outsourcinga. Mnoga preduzeća smatraju da im pravi spoljni saradnik omogućava da dobiju novog zaposlenog bez potrebe da biraju između pratećeg finansijskog tereta ili odustajanja od beneficija i pogodnosti koje su već priuštile svom trenutnom timu. Sa uštedama koje su time ostvarili, kompanije su u mogućnosti da preraspodele sredstva tamo gde je to važnije.
Možda želite da povećate troškove prodaje i marketinga. Možda ste u fazi lansiranja proizvoda i mogli biste iskoristiti resurse i pretvoriti ih u onu konkurentsku prednost koju vaš tim traži. Za preduzeća srednje veličine, vrhunska strategija jeste reinvestiranje u rast uz pomoć angažovanja spoljnih saradnika
Ne samo da je štedite novac, već štedite i vreme. Ako ste iz dana u dan zaglibljeni u monotonim zadacima, outsourcing bi mogao biti odgovor na vaše efikasnije upravljanje vremenom. Odabirom da delegirate zadatke, oslobađate vreme da se fokusirate na projekte sa dodatom vrednošću, kao i da to vreme uložite u rast vašeg poslovanja.
Ostvarujete brže vreme za izlazak na tržište
Jedan od glavnih razloga zašto se organizacije odlučuju da angažuju spoljne saradnike (osim uštede) je taj što će posao biti obavljen brže. Nema ništa frustrirajuće od probijenih rokova i rad sa outsourcing firmom daje vam konkurentsku prednost u smislu ubrzavanja vaših projekata. Na primer, preduzeće koje ne koristi spoljne saradnike kao resurs može doživeti vreme čekanja na izveštaj sa terena i do nedelju dana. Kada ste u partnerstvu sa spoljnom kompanijom, taj broj se značajno smanjuje (tačnije, dobijate izveštaje u realnom vremenu).
Stičete novu poslovnu perspektivu
Bez obzira u kojoj industriji radite, uvek je dobro napraviti korak unazad i dobiti novi pogled na projekat ili zadatak.
Nije važno da li taj zadatak obavljate na nedeljnoj bazi ili je dovoljno jednostavan za razumevanje i izvođenje – sveža perspektiva će uvek doprineti vašim postojećim procesima. Time ćete povećati produktivnost kako individualcima, tako i celokupnom timu.
Kada angažujete spoljne saradnike, dovodite nekoga sa drugačijim iskustvom (i verovatno veštinama) ko je u stanju da se uhvati u koštac sa zadacima i to sa svežim idejama. Nova perspektiva može doneti nove načine obavljanja specifičnih zadataka i podstaći kompanije da preduzmu akcije kako bi postale efikasnije.
Smanjujete fluktuaciju zaposlenih
Ako pokušavate da shvatite kako da motivišete svoje zaposlene da ostanu, niste sami. U stvari, FMCG industrija generalno ima visoku stopu odliva u poređenju sa drugim industrijama. Promena zaposlenih je skupa i može uticati na svaki aspekt vašeg poslovanja.
Da biste izbegli neprijatna iznenađenja koja nastaju kada dođe do fluktuacije, razmislite o angažovanju spoljnih saradnika. Regrutovanjem dodatnog osoblja kompanije mogu biti sigurne da njihovi postojeći zaposleni imaju pozitivno iskustvo zbog već spomenutog smanjenja radnih zadataka, što značajno poboljšava zadovoljstvo članova svog tima poslom i povećava zadržavanje.
Outsourcing ima bezbroj prednosti – uštedu troškova i vremena, pristup velikom broju talenata i još mnogo toga. Međutim, iskorištavanje outsourcinga kao konkurentske prednosti je jedan od načina da ostanete ispred konkurencije.
Zanima vas kako outsourcing može da funkcioniše za vaš tim? Kontaktirajte Brand Care tim i saznajte kako možete da iskoristite spoljno angažovanje da biste ostali ispred konkurencije.