Nemački brend oslonio se na tim Brand Care

Nemački brend oslonio se na tim Brand Care

Lorenz Snack-Vorld – nezavisna porodična kompanija koja se ubraja među vodeće igrače na evropskom tržištu grickalica. Proizvodimo i distribuiramo čips, štapiće za perece, ekstrudere, krekere i orašaste plodove u preko 80 zemalja širom sveta. Oko 2.250 ljudi u našem sedištu u Neu-Isenburgu (blizu Frankfurta) i na drugim lokacijama u Nemačkoj, Austriji, Poljskoj i Rusiji doprinose Lorenz Snack-Vorld-u. Bilo da imate zabavu sa prijateljima ili se družite sa porodicom – želeli bismo da budemo deo toga. Jer uz naše Saltletts, Curli, NicNac’s, Crunchips, Naturals, Monster Munch i sve ostale grickalice iz našeg asortimana, želeli bismo da vaše posebne trenutke učinimo još posebnijima.

Brand Care Solutions u saradnji sa kompanijom Focus Trade Solutions  koja zastupa Lorenz na tržištu Srbije kreću u saradnju na polju field marketinga i podrške na samom terenu i marketima.

Brand Care je usvojio standarde  i vrednosti brenda Lorenz i krenu sa implemetacijom istih na policma poznatih retailera u Srbiji kao što su Delhaize, Mercator, Univer, Vero.

Vodjenje računa o brendu na terenu podrazumeva sledeće korake:

  1. Ulazak u objekat-čekiranje u aplikaciji
  2. Odabir brenda
  3. Pregled planograma
  4. Pregled  redovnih i sekundarnih pozicija
  5. Popis artikla i cena koji nedostaju i koje je potrebno dopuniti
  6. Fotografisanje pozicja (pre)
  7. Odlazak u magacin
  8. Pregled kratkih rokova
  9. Postavka robe po planogramu i standardima izlaganja uz implemetaciju FIFO standarda
  10. Seknudarne pozicije- postavka robe po standardima izlaganja
  11. Postavka cena koje nedostaju na redovnim i sekundarnim pozicijama
  12. Fotografisanje redovne i sekundarne pozicije nakon izlaganja svih artikala
  13. Čekiranje OOS svih artikala koji su ulistani
  14. Čekiranje cena  na policama (redovnih i akcijskih)
  15. Prijava nemogućnosti primene planograma
  16. Prijava nemogućnosti postavljanja cena
  17. Prijava problema sa sekundarnim pozicijama
  18. Prijava nemogućnosti primene standarda izlaganja
  19. Postavka POS materijala (opciono)
  20. Sugestivna ili direktna prodaja kroz slanje trebovanja

Na dnvnom nivo dobijaju se izveštaji sa tačnim stanjem u objektima, fotografijama, analizom roka trajanja proizvoda.

Svaki proces na terenu Lorenz može da se oslioni na tim Brand Care. Mi smo njihovi ambasodri u marketima

 

 

 

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.