Kada se spomene piće Bogova, nekako se uvek osvrnemo na njihovo postojanje u Francuskoj i Italiji. Ali i naša zemlja ima svoje plantaže, vinarije i podrume. Isto tako, veoma je važno napomenuti da sami odlučujemo da li će nam ispijanje ovog napitka biti hrana, lek ili otrov, što je još u XVI veku istakao Paracelzus. U svetu se godišnje potroši oko 32 milijarde boca vina. Zabluda je međutim da su vodeće nacije u konzumaciji nektara Bogova Francuska i Italijanska, jer zapravo najveće količine vina ispiju se u Sjedinjenim Američkim Državama.
U našoj zemlji, brojevi kažu, da se po glavi stanovnika popije oko 8 litara na godišnjem nivou. Po zvaničnoj statistici iz 2020. godine, Srbija je bila na 14. mestu u Evropi. Najviše vina se popije u Vojvodini i to predstavlja trećinu proizvodnje u našoj zemlji.
U Srbiji je istorija vinarstva veoma duga i postoje mnoge vinarije koje su odolele promenama, ratovima i krizama. Isto tako u poslednjih dvadesetak godina broj vinarija na našim prostorima raste.
Istorija Vinarije Čoka, i najvećeg i najlepšeg vinskog podruma na Balkanu, do dana današnjeg, je sama po sebi specifična i zaslužuje da se priča o njenom nastanku, kao i svim anegdotama koje ga prate, prenosi sa kolena na koleno. Svi ratovi, nedaće koje su zadesile porodicu Lederer zbog njihovog jevrejskog porekla, a koja je započela ovo predanje o vinu, nisu ih sprečili da u Potiskom delu svojim idejama i zamislima stvore vina sa peska, ukusa ispletenih od najboljih plodova grožđa. U njihovom grbu stoji čuvena krilatica „In vino veritas“ kojom se i danas vode.
Do sada je postalo već nemoguće a ne primetiti neke od najpoznatijih brendova Vinarije Čoka. Bilo da su u pitanju suva stona vina, koja se već tradicionalno nose na dar, ili lagane letnje note, kojima se osvežavaju dugi dani; pa i za one koji se ne pronalaze u jakim vinima i snažnim ukusima, tu su neprevaziđena voćna vina koja pokreću svaku moguću zabavu. Ova vinarija ima odgovor za sve potrebe svojih konzumenata.
Vinarija Čoka iz godine u godinu ulaže u svoj razvoj, unapređuje svoj portfolio i pronalazi puteve do novih tržišta i uživaoca. Ono što je za ovog proizvođača bitno jeste da ostaje dosledan starim recepturama, kojima dodaje prstohvat onog najboljeg od savremenih tehnologija. Tim razmišljanjem postigli su da vrate staru slavu čokanskih majstora, ali i da uvedu tehnologiju hladnog punjenja vina, koja omovućava da vino zadrži svoje karakteristike i kvalitet.
Pored konstantnog razvoja proizvoda koji sada traje već skoro 120 godina, Vinarija Čoka veoma vodi računa o pozicioniranju svojih brendova i njihovom kotiranju na tržištu, te je kako bi nastavila dalji razvoj i po tom pitanju, svoje poverenje početkom 2021. godine ukazala Brand Care-u.
Ono što mi smatramo unapređenjem prodaje i servisima snabdevanja robom dokazano poboljšava odnos između brenda i trgovaca, a samim tim i približavanje proizvoda potrošačima. Ova marketinška strategija značajno povećava šanse za kupovinom, sprečava nepostojanje proizvoda na policama, povećava stepen obrta i volumen prodaje proizvoda. Samim tim nadograđuje se imidž kompanije i povećava svest o proizvodu.
Naši timovi na terenu prate postavljene korake kako bi održali sve ono za šta se zalažemo i opravdali zadobijeno poverenje od naših partnera iz Vinarije Čoka. U svakom trenutku obavlja se sistemska kontrola i dostupni su izveštaji o radu. Vodimo računa o FIFO i FEFO metodama, kao i o tome da provere postavki i lagera uvek budu proverene.
29 naših kolega u 69 objekata u toku meseca ima 322 obilaska i prilikom svakog sledi obavezne korake :
- Merchandising po standardima
- Prijava kratkih i isteklih rokova
- Prijava OOS na polici i u magacinu
- Implementacija trade marketing aktivnosti
- Sekundarno pozicioniranje u toku sezone
Sa ovakvim sistemom rada našim partnerima je omogućeno da smanje troškove u sektoru prodaje i da se posvete drugim segmentima svog poslovanja. Saradnja je usmerena na rešavanje potencijalnih problema, a u nekim slučajevima i njihovo predupređivanje. Kada se sve postavi po ovom principu zaista je lako prebaciti fokus na kreiranje novih ukusa i istraživanje potencijalnih tržišta.