Vinarija Čoka započela saradnju sa Brand Care na polju unpredjenja prodaje

Vinarija Čoka započela saradnju sa Brand Care na polju unpredjenja prodaje

Prvo poglavlje priče o Vinariji Čoka počinje 1903. godine, izgradnjom velelepnog vinskog podruma čuvene veleposedničke porodice Lederer. Nasledivši dvorac „Kaštel“ i hektare plodne severno-banatske zemlje od svog tasta, čuvenog grofa Marcibanja, grof Artur Lederer započinje uzbudljivu istoriju potiskog vinogradarstva, koje više od jednog veka ovom blagorodnom podneblju donosi raskošne vinske darove.

Tokom Drugog svetskog rata, porodica Lederer zbog svog jevrejskog porekla biva prinuđena da napusti Čoku, a svoje utočište pronalazi u Južnoafričkoj Republici, koja je i danas dom njenih potomaka. Po oslobođenju 1945, vinarija Lederer prelazi u državno vlasništvo i menja ime u Vinarija Čoka, nakon čega će uslediti decenije rasta i unapređenje proizvodnje, uspostavljanje ključnih brendova vina, među kojima je i Ždrepčeva krv.

Pored oživljavanja i unapređenja proizvodnih linija, te ponovnog podizanja postojećih i uvođenja novih receptura i brendova, investirano je i u osavremenjavanje proizvodnje, dok osluškivanje dinamike savremenog tržišta uz očuvanje tradicije kvaliteta postaje osnova novog modela poslovanja.

U želji da obezbedi kvalitetne i sigurne sirovinske baze, Vinarija Čoka u septembru 2007. postaje vlasnik makedonske Vinariije Ohrid koja joj prilagođava svoju berbu i preradu grožđa, a ovaj strateški potez rezultat je stalne težnje da se potrošačima obezbedi vrhunski kvalitet vina, koji pored potiskog, nudi i sunčanim danima bogato ohridsko vinogorje.

Vinarija Čoka danas je osnažena najvišim i najsavremenijim standardima proizvodnje, čime ispunjava kriterijume najvećih svetskih trgovinskih lanaca i glavnih prehrambenih kompanija. Prepoznatljivosti imena i liderskoj poziciji dodatno doprinose kontinuirana modernizacija proizvodnje i unapređenje kvaliteta vina, jasno izgrađena arhitektura brendova i uvek inovativan marketinški nastup.

Brand Care u saradnji sa Vinarojom Čoka krenuo je u implementaciju svih procesa poradaje u modern trade-u na teritoriji Srbije.Kljucni zadaci na terenu su sledeci:

-Merchandising po standardima
-Prijava kratkih i isteklih rokva
-Prijava OOS na polici i u magacinu
-Implmentacija trade markating aktivnosti
-Sekundarno pozicioniranje u toku sezone

Svaki proces prati softversko rešenje koje omogućava principalu da na dnevnom nivou prati sve aktivnosti na terenu u marketima i da na vreme reaguje ukoliko postoji problem sa kupcem.

 

About The Author

Experienced Chief Executive Officer with a demonstrated history of working in the FMCG industry. Founded and manages several successfully distribution companies in Serbia and the region. Skilled in Field Marketing, Marketing Management, E-commerce, Sales Operations, and Sales Management.