Merchandising kao vid unapređenja prodaje i poslednja karika u distribuciji proizvoda,ima za cilj da kroz aktivnosti obezbedi da svako prodajno mesto pravilno primenjuje planograme za artikle, da artikli budu pozicionirani u punom asortimanu na najboljem mestu i da na vreme prijavi OOS kako bi sprečilo pojavu izgubljena prodaja. Veliki supermarketi imaju puno zahteva koji mogu biti skupi i sputavajući za razvoj brenda, kao i što njihovi portali ne pružaju prodajnim timovima uvek relevantne informacije koji mogu maksimizirati prodaju i obezbediti da proizvodi budu dostupni za kupca.
Svi brendovi trebalo bi da imaju ispravnu strategiju kako da upotpunosti iskoriste svoje pozicije u prodajnim objektima, a uz veliku konkurenciju novih kompanija, imati ambasadore svojih proizvoda na terenu je siguran put da se Vaš brend istakne i da pronađe siguran put ka kranjem potrošaču.
Brand Care od početka poslovanja do danas uspešno sarađuje sa 30 brendova, ukupan broj merchandisera koji uspešno obilaze preko 1000 objekata na celoj teritoriji Srbije je 35.
Mesto, frekventnost prodajnog objekta u kome se proizvod prodaje, značajna su karika u prodaji ali da bi ostvarili maksimalnu prodaju neophodna su tri ključna faktora.
1.Dostupnost-Da li je Vaš proizvod na polici i dostupan za kupovinu?
2.Vidljivost-Da li je Vaš proizvod vidljiv, da li je dobro pozicioniran?
3.Cena-Da li je cena tačna, pravilno prikazana za svaki proizvod?
Dostupnost – Da bi mogli očekivati uspešnu podaju, Vaš proizvod bi morao da se nalazi na policama, kao i da u magacinu objekta postoji određen nivo zaliha, sto predstavlja bazičnu normu koju bi svaki brend trebao da ispuni, ali takođe trebalo bi i očekivati da ostane ne njegovoj poziciji i nakon dolaska novih proizvoda. Naši merchandiseri su vaša snaga na terenu, koji će moći da garantuju da će pozicija biti nepormenjena i o svim promenama Vas blagovremeno obaveštavati.
Vidljivost –Većina kupaca želi brzo da završi svoju kupovinu, ali u slučaju nedostatka organizacije na Vašoj polici, brzo će promeniti svoju odluku i kupiti neki proizvod koji je jasno vidljiv. Neophodno je da proizvodi budu organizovani kako bi lakše pronašli put do svog potrošača. Brand Care tim može Vaše police i proizvode da oragnizuj na ispravan način, poštujući standarde izlaganja, prema definisanim planogramima, kao i da naš tim može da zadrži takvo stanje usled čestih obilazaka maloprodajnih objekata.
Cena – Ako ne postoji oznaka sa cenom ispod svakog proizvoda, može dovesti kupca u situaciju da se ne odluči za kupovinu Vašeg proizvoda. Naš tim na terenu prilikom svake posete provera da li je na pravilan način postavljena, da li je tačna i ukoliko treba da se postavi nova/akcijska cena oni će to i učiniti.
Najbolje se efekti primene ova tri faktora mogu videti na slici Pre I Posle.
Prostori u prodavnicama su ograničeni i potpuno optimizovani, stoga svaki brend mora dokazati prodajnom lancu da on za njega predstavlja stvarnu korist u borbi za njihov udeo na tržištu, a to možete učiniti jedino ako ste brend koji kupci i dalje kupuju. Radeći zajedno sa našim timom možete osigurati tri ključne stvari za uspešnu i maksimiziranu prodaju-dostupnost, vidljivost i postavka cena na pravi način.